Good Girlfriend

Ja, det är jag det. Eller kanske inte. Jag är nog ganska jävlig, på så många sätt. Hör väl till och vara tjej tror jag, mer eller mindre...
Middagen som jag fixade förut. Varför har min mat en tendens att se ut som spya hur hårt jag än försöker...? Kass kock kanske... Måste vara något sådant. Fast herrn uppskattade det, så man ska väl inte klaga. Nu är det bara softish på hög nivå. Varm om fötterna är jag också. Händer inte ofta annars... Kallblodig idiot som jag är.
  
Nån typ av pasta...

Kommentarer
Postat av: Karin

HAha de flesta maträtter ser läskiga ut på bild. Fast din såg ju god ut!

Puss darling

2010-04-07 @ 15:33:36
URL: http://karinspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0