Gröna fingrar.

Trädgårdsskötsel med mamma idag. Galet vad skoj det var! Ännu mer galet är att ingen av oss vet riktigt hur man gör för bästa resultat... Men det återstår och se med tiden antar jag. Kommer det några blommor och lite växter så vet vi att vi på något konstigt sätt har lyckats. Nu måste jag bara komma ihåg att vattna ofta! Kommer nog bli lite av ett dilemma för mig... Glömmer lätt av växterna jag har inne så det är väl dömt till och misslyckas det här. HAHA.

Cool spade, ger bra trädgårdsstatus.

Lite salladslök på gång här.

Man skulle ju kunna tro att jag gör det här på heltid :P



Morsan är i full gång!


Galet vackra blommor! Vet inte vad dom kallas dock...???


Man kan ju inte glömma vattningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0