Something new, something blue?

För och göra min garderob lite mindre tråkig så var jag bara tvungen att få in lite nytt och fräscht i den. Borde väl genomgå en rensning snart. Ett stort projekt med andra ord. Fast kul. Man kan hitta guldkorn. Eller bara undra, varför köpte jag den där?!? Alltid lika underhållande.

Så söt, helt i spets. Kanske kan kombineras med nåt lite mindre sött.

Grå bikerjacka. Så användbart. I love it (L) Märker nu att jag har fastnat för jackor av nån anledning... 

Får man bjuda på lite färg kanske? Ja, tack. Hoppas bara att den sitter lika fint på.
    
Snygg markering på axlarna. Ska användas som klänning med ett par coola strumpisar till :)
Leggingsen vet jag inte alls varför... Men är man leggings FREAK, så är man.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min fina vän! Om jag kommer hem i helgen så kan vi rensa din garderob. För jag VET att du har massa fint!

Har iaf lånat en bok på bibblan som heter garderob. Har lärt mig massor av organoiseringstips och bra sätt att sortera. Jag är redo! Är du???

PUSS!

2010-02-16 @ 13:36:14
Postat av: Karin

Ja det var ju jag som skrev det där ja. Att jag alltid glömmer namnet! Pusss

2010-02-16 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0