Spagetti med köttfärssås

Jag testade att mobilblogga förut. Gick ju finfint! Det är ju alldeles utmärkt om man skulle råka befinna sig för långt bort från en dator och få abstinens. Mycket bra, mycket bra.
Nu är tanken att jag ska leka duktig flickvän och laga mat. Precis vart och handlat lite. Börjar bli lite varmare ute, man kan nästan gå utan mössa. Men bara nästan då.
Kanske blir en sista minuten i slutet av Mars, får hålla tummarna. Hade vart underbar att få lite sol på sig och få kunna gå runt i bara ben och sandaler...
Har hittat lite snyggt till våren/sommaren som är på väg hem till mig :)




 
 
Nä, nu får jag väl dra mig mot köket.

Kommentarer
Postat av: Karin

De rutiga är så fina!

Du får lära mig mobilblogga. Gjorde det förut men nu har jag helt glömt hur man gjorde och vilka nummer osv...

Puss

2010-02-24 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0