Svart Lack.

    
Svart lackkjol, kort och tajt dessutom. Very nice, om man kombinerar den med en lite lösare topp eller tunika. Vi får väl se hur den sitter på, risk för trosshock. Fast sålänge man är mörkhårig så går det bra. Det är okej, brunetter får göra lite hur dom vill. Skönt.
Ett par liknande shorts i svart lack med dragkedja bak på ryggen är också på väg med posten. Kan vara lite farligt men sålänge det kombineras rätt så tror jag att jag kan komma undan med det. Kan Kylie Minogue få till det så kan nog jag också.
    
Fast mina är ju några decimeter längre. Och svarta.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det var en riktig överraskning. Hela helgen blir en hjärtehelg!

Ska ni göra något mys imorgon?

Kraam och puss!

2010-02-13 @ 13:32:31
URL: http://karinspenna.blogg.se/
Postat av: Kakis

Nej vad trist. Men tro mig vi har också sådana dagar...ibland ofta hm...

Åh vad mys. Jag ska in till stan nu och fika sen blir det sushi med W. Men han kommer nog banga och ta thaimat.

Hoppas ni får mys!

pusss

2010-02-13 @ 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0