Torsdag.

Nu har jag vart med om det. Inlägget jag skrev på, försvann. Boring.
Idag är en trött dag. Jag var upp halva natten och torterade mig själv med hockey. Men vad gör man inte för och vara en snäll flickvän. Sen att jag somnade efter 20 min, det säger vi inget om. Soffan är klart den bästa platsen att somna på. LÄTT. I love soffan. Sen att den inte gillar mig, ont i ryggen idag. 
Kollat runt på lite shopping nu. Som vanligt, hittat massa fint...  
    
Diggar the dress, fin färg plus att man kan ha nåt coolt bälte i midjan. Nice!
Nu säger dom på nyheterna att det ska snöa mer idag, okeeej. För min del räcker det. Fast ju kallare vinter desto varmare sommar sägs det. Så jag hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0