Än är kvällen ung.

Grått och regnigt... Här händer det grejer fort. Jag är tröttnos och borde ha lagt mig för länge sen. Orka sova när man kan vara uppe och inte göra något vettigt alls. Jag vill SHOPPA men det blir inget med det. Imorgon är det tisdag, dagen utan attityd. Dagen som bara flyger förbi utan att ha någon åsikt. Den gråa dagen utan ansikte. Så tycker jag om tisdagar.
Min dagens softa outfit går i blått. Mycket bra färg. Mina knän kommer att vika sig snart och då är det för sent. Bäst och inta sängen medans man fortfarande kan gå.



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag hjärta sjalen! superfin

2010-06-14 @ 23:31:57
URL: http://karinspenna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja visst är bloggen fin. ;) Blogspot har tagit fram massa nya design som gör det lätt att fixa och trixa. :D

Hoppas vädret är bättre hos dig idag. Kram på dig

2010-06-15 @ 09:31:58
URL: http://njett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0