Gårdagens Promenix





Igår var det bara mys i största allmänhet. Idag bara jobb och ärenden. Vilken totalomvändning på bara några timmar. Det är väl det som kallas för att leva antar jag. Idag var en tuff dag på många sätt. Men sen kom goda nyheter, jag kunde andas igen. Finns en person där ute som jag älskar så mycket, aldrig får nåt hända med dig K! Galet vad livet bjuder på överraskningar, av alla olika slag.
Igår var tanken att det skulle bli en promenix och snabb picknick i Lilleby. Tror vi var lite för optimistiska bara. Efter 3 min så var det bara att sätta sig i bilen igen. Ingen picknick alls, bara några snabba kort. HAHA. Bevis liksom "vi var där" :P
Lite scary att det var is på havet. Inga vågor som rörde på sig. Creepy. Havet ska ju både höras och röras.
Nu till något helt annat. Hår. Jag är lite av besatt när det kommer till att tvätta håret. Helst varje dag ska det ske. Men sen så fick jag höra, från många olika håll faktsikt... Att man inte ska tvätta håret alldeles för ofta. Två gånger i veckan ska räcka. Så jag testade. Fyra dagar klarade jag av. Måste säga att det var det bästa jag har gjort på länge... Varken smustigt eller illaluktande, antar att det bara är jag som är lite sjuk när det kommer till det där. Nu kommer vi spara på både håret och plånboken :P Ytterst bra!
Nej, vad ska man säga?! Man lär sig något nytt varje dag. Tur är väl det, annars hade jag vart lagom dum!
Rock on och lev idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0