Kalas eller katastrof...


 
 
Ovan kan man se herrns senaste inköp. Något som jag tycker är intressant är att det är något "tjejigt" över grejerna... Men jag klagar ju inte alls. Nej, nej. Snarare tvärtom. Jag kommer få användning av det där. Mycket bra! HAHA...
Idag blir det lite kalas. Får la se hur det blir med den kakan om man säger så. Annars soft dag. Plus 6 grader så man är nöjd. Min bror är mycket missnöjd med mig för att jag inte låter han se en våldsam film... Jag vill ju inte vara den där "tråkiga" syrran men samtidigt har jag ju ett ansvar. Eller...??? Svårt det där! Ska nog aldrig skaffa barn. Bara massa problem. Nu ska jag vika kläder och vara lite duktig dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0