The Weekend

Ja, nu är det helg. Veckan har gått extremt fort. Trots att jag verkligen inte trodde att den skulle göra det... Igår blev det lite hockey och en bit mat ute. Softish. Träffade på lite folk som jag verkligen inte trodde att jag skulle göra... Och så trevlig man är när man har lite alkohol i sig. Då kommer den äkta sidan fram. Helt sjukt. Någon kommer och ha måndags ångest och det är verkligen inte jag... HAHA. Nu lämnar vi det där ämnet. Skulle kunna fördjupa mig i det, hur djupt som helst om man säger så. Men det är ju egentligen en annan historia...
Fett ont i magen inatt. Funderade på att dra till akuten men somande efter många om och men och nu är det bättre. Dock har jag noll koll på vad det kan vara. Kanske Pizza Hut maten jag hade till lunch...??? Eller bara att jag är så jävla stressad...??? Ge fan i stressen säger jag bara. Finns inget bra och hämta där.

Jag älskar Dalahästar. Finns nog inget finare...

  
Nu ska jag fixa lite gröt så magen blir glad. Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0