Vanilla Ice.


Klippan, typ Röda Sten för några dagar sen.

Jag hatar datorer, fast samtidigt så älskar jag dom. Men nu verkligen så HATAR jag dom bara. Finns inget värre än datorer, FY FANTA! Min fina har pajat, igen. Mitt egna fel, stäng aldrig av strömmen. Den jävlades med mig, jag var tvungen. Ska man skrota eller laga...? Återigen, jag HATAR datorer. Just nu så är jag irriterad, finns inte ord för hur jag känner. Gällande allt här i livet. Allt är piss. Dra åt... Jag vet inte vad, dra bara väldigt långt härifrån. Jag vill bara att min dator ska funka. Inget mer. Jo, lite till skulle jag väl vilja men man kan inte få allt här i livet. Har man lärt sig vid det här laget. Jag vill bara lägga mig och sova i en hel vecka, typ. Men det är inte möjligt för man måste jobba och vara duktig. ÅH. Sen att min kära sötnos ska lämna mig i en hel vecka och leva livet i Tunisien känns ju sådär. Lagom avundsjuk, men man ska unna det bästa dom man älskar. Bra svenska där, NOT. Orkar inte bry mig, min dator är ju sönder. Rock on my peeps. Finns väl inget mer och säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0