Äntligen hemma

Lagom underbar dag idag. Så fort det blev rast så sprang jag ut och njöt lite av solen som hade valt att titta fram. Bra beslut där, tycker jag den ska göra oftare. Lagom seg dag annars. Blev en baguette och lite saft som jag slukade vid kanalen. Massa folk satt där ute och åt sin lunch, mys! Lätt att jag gör om imorgon. Om vädret tillåter då vill säga...
Min mor är ibland en bra mor. Hon var uppe på vinden och rotade och hittade en stor svart påse med kläder i. Tydligen så hade jag rensat min garderob för drygt ett år sedan och glömt att gå bort med kläderna till Frälsningsarmén så dom hade hamnat på vinden. Bra där, för jag hittade lite gammalt som blev "nytt"
GALET BRA! Nu har jag kläder och jag har inte spenderat en enda krona... Det går framåt, mycket bra.

My "new" shit.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt med fynd, det var som när jag hittade en tjuga i min gamla väska idag, ok ditt var roligare ;)

Puss!

2010-05-19 @ 18:16:07
URL: http://karinspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0