Det blev en liten promenad också...

Tidigare idag drog jag och brorsan ut en sväng. Havet lockade. Det blev en rätt så lång promenad som avslutades på Västra Kyrkogården. Där hälsade vi på mormor en snabbis.
Nu sitter jag här med herrn och hockeyn är på... Inget nytt med andra ord.
Imorgon blir det en lägenhetsvisning efter jobbet annars inget mera inplanerat. Känner på mig att det kommer att bli en lååång måndag... Fel inställning, jag vet men jag kan inte hjälpa det. Måndagar är trööögaaa...
 
Slappish outfit. Brukar inte gilla lösa jeans men dessa funkar bra uppvikta.

En mix av två olika sorters träd?



En bit upp eller ska man kanske säga, en bit ner...

Cool duva i bruna toner :P

Älskar Göteborg... Finns inget bättre.


 
Vid Sannaplan kan man hitta dessa coola trästatyer.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh de där skulpturerna i trä är tjusiga. Gjorda med motorsåg.

Men kul ska ni kolla på lägenhet?!

Vart?

Ta kort!

Puss

2010-05-16 @ 21:25:53
URL: http://karinspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0