Dobro jutro - God morgon

Kärt barn har många namn. Fast nu vet jag inte hur kärt det är att redan ha vart uppe i en timma... Fast har man en golfälskande korv så kan man väl inte göra så mycket. Time to hit the köket snart, magen börjar göra väsen från sig. Mankost nästa, eller om man skulle ta sig en liten powernap?
Har tänkt på en sak... Jag TVÄTTAR hela tiden. Jag förstår inte vart alla dessa kläder kommer från...?!? Hemma och hos herrn :S Fast är man svettisar så är man. Jag förbrukar nog lagom mycket tvättmedel per vecka. Sköljmedlet får farmor stå för. Tokiga kvinna...
Bra att det är trappor ner till tvättstugan och massa trappor upp sen, lite träning på köpet. Beach 2010 here I come :) Fast det blir nog ingen beach här, ute regnar det nu... Hmm, fast nu när jag kollar så står det att det är 12 grader. Inte så dumt ändå kanske...
Upptäckte att favoriterna (som jag ännu inte har och inte heller ska köpa för den delen) finns i tre andra underbara färger.

SOFT ARMY

OFFWHITE

BLACK
Confession från igår: Jag åkte in till stan för och kolla på Åhléns. Ute efter den lila kjolen som var på rea. Ja, jag fuskade. Jag bröt en regel. När jag kommer fram så ser jag att den är SLUT och inte finns kvar längre! Underbart, på något sätt klarade jag mig endå. There is a GOD.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha jag skrattar ihjäl mig när jag läser =)

2010-05-16 @ 14:00:00
URL: http://karinspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0