I want it, I die.

Sitter här med tre ynka chipsbitar. Inte mer, inte mindre. All skit och ingen träning har börjat visa sig på låren och rumpan... Inte bra. Vill inte ha löst, vill ha tajt. Man kanske borde börja springa eller cykla... Eller så kanske man har ett liv och ska leva det fullt ut och inte missunna sig tre chipsbitar till. Jag tror på det, jag tar mig några till. Utan dåligt samvete. Lycka till med det.
En sjuk pojkvän bredvid mig. Lite sjuk, men mycket sjuk enligt honom. Bäst man börjar leka fru och ta hand om honom. Fast han har ju feber så jag ska vara snäll på riktigt. Kanske försvinner om man pussar honom tillräckligt många gånger... Får hoppas det.


Råder delade uppfattningar om dessa skor mellan mig och herrn. Jag hade lätt kunnat köpa båda två här och nu medans han menar att det är den FULASTE skon som har gjorts. Tycker jag är och ta i. Dom är inte världens SNYGGASTE men dom är lätt coolast i stan. Åh, ge mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Till rätt outfit, absolut!

2010-05-18 @ 13:02:00
URL: http://karinspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0