I want it...


Ja, jag vill ha den här klänningen...


Passade på att ta lite kort på affischen som hängde inne på spårvagnen... Så snygg att jag bara inte kan slita mig från den. Nu är det ju såhär att jag har ett så kallat "shop-stop"
Ingen shopping för min del... På länge, länge, länge... Spelar ingen roll att den "bara" kostar 199:-
Jag får nöja mig med att spana på dom vackra fotona :) Sen att bruden är snygg, gör ju bara klänningen ännu mer attraktiv. Nej, nu får jag ge mig... Its JUST A DRESS. Or is it?

Kommentarer
Postat av: Karin

Om du tröttnar på Stereo love (vilket inte komemr hända men om du vill varva lite tycker jag denna är helt ok. Partouze - Steve Angello &Sebastian Ingrosso

Man blir på partyhumör. Puss

2010-05-07 @ 15:14:08
URL: http://karinspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0