Riktig helg

God morgon!
Min bonushelg är över och den riktiga har börjat... Känns bra. Ute småregnar det och känns som om hösten är på ingång... Snart ska jag springa till bussen, en av mina vanligaste vanor. Jag kan aldrig gå ut i tid. Nej, varför ta det lugnt när man kan stressa? Mankosten består av godis från igår. Bra. Får väl bli "riktig" mankost när man kommer hem.
Jag vill till Åhléns och kolla på en lila kjol. En kjol som är på rea. Nej, jag skiter i det. Jag ska inte shoppa mer. Det är slut med den skiten. Ett tag framöver iallafall.
Halvkass sömn i natt. Tänkte på en person, mormor jaa... Då blir allt lite sådär men det är väl så antar jag.

Dom här tycker jag är nice. 199:- på Gina. Men har man närmare 100 par leggings så är det inte så smart och köpa fler... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0