Monday Morning

Jag har ont... I hela kroppen. Resultat av balansboll-träning. Japp, så kan det bli... Mer än en timmas träning blev det igår kväll. Inte nog med det så var jag också ute och gick nio hål på golfbanan Hills. Det var underbart... Sol och härlig natur. Det behövde jag verkligen.
Nu sitter jag här framför min dator och är allmänt seg. Har svårt att starta upp inför veckan. Har vart mer och mer på det sättet den senaste tiden. I guess I need a holiday. Men det kommer det också. Man ska inte ha bråttom fram... Då blir man bara gammal och undrar vart tiden tog vägen. Usch, inte tänka så.
Idag så måste jag hämta ut mina paket med klänningar som har väntat på mig alldeles för länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0