Elite Hotel Stockholm Plaza

Som jag älskar Stockholm... Jag har sagt det ett antal gånger nu men känner på mig att jag kommer att säga det några gånger till! Staden påminner mig om London och jaa... London är min stora FAVORIT.
Hotell är en annan sak som jag har fastnat för. Så mysigt, speciellt när man får dela den upplevelsen med någon som man verkligen tycker om. Det där är grejer.
I Stockholm så blev det Elite Hotel Stockholm Plaza som ligger mitt i stan på Birger Jarlsgatan 29... Här vill jag bo igen! Hotellet har 4 stjärnor... Och man kan ju minst sagt säga att dem stjärnorna känns! Vilken lyx men också, vilket pris...! Kul att ha testat och kul att man verkligen vill bo där igen... HAHA. Underbar helg i storstaden blev det iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0