OH HAPPY DAY

Vilken bra vecka det har varit på något sätt. So far iallafall... Jag kan inte sätta ord på vad det beror på med på något sätt så har det kännts rätt. Konstigt det där med känslor. Det enda som jag kan tycka är lite tråkigt är när människor som man tror tycker om en "på riktigt" visar sig vara dryga och svartsjuka på en... Det är nog det värsta jag vet. Fy. Men ska inte låta det påverka min underbara vecka... Jag ska bara köra på. Imorgon väntar en rolig dag, jag drar till Stockholm. Fantastiska Stockholm. Min tredje gång det här året... 2011 är Stockholms-året helt enkelt! På agendan står kundmöten, apball ska det bli. Få pröva på det där också. Dagen till ära har jag köpt mig en ny BLUS. ME HAPPY!!! Bild kommer imorgon.



Fotografier från Juli 2011-Amazing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0