SHOPPING

Hemkommen efter en härlig tur på Frölunda Torg. Ett mysigt shoppingcenter tycker jag... Påminner mig om mormor. Måste vara därför som jag gillar det så mycket!
Hittade en tröja, apnice. Jag känner mig som Barbie i den, underbart. Samt en bodymilk. Jag och krääämeeer... KÄRLEK. Smörjer in mig som en galning nu när jag har fått färg. Vill INTE att den ska försvinna så man gör ju vad man kan.


Jag dog lite när jag såg den. Så jag var tvungen att köpa den för och bli levande igen. Åh, så töntigt va... Men jag tror att den kommer att bli användbar till mycket.

Underbara KORRES och deras lyxiga produkter. Den här gången körde jag på fikon. Kroppen luktar MYS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0