BELTS

Idag var en roligt lunchrast. Först så åt jag en grymt god sallad. Mamma made, bäst på sallader helt enkelt. Sen blev det en liten promenix ute, lagom halkigt om man säger så.
Jag som aldrig hittar bälten som passar eller som jag tycker är snygga, hittade idag 3 stycken... Hör och häpna, TRE! Jag var ju bara tvungen. Åh, så snygga va. Snart blir det hem och prova... Men innan hemgång så blir det en liten fika på stan. Det kommer bli mys, det behöver jag verkligen.
Sen behöver jag inte nämna att jag längtar ihjäl mig tills nästa lön kommer... Give me MONEY. Eller nej, jobba nu så blir det pengar. Effektivitet leder till framgång. Så enkelt är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0