Gold/Beige

Galet mysigt med en fika, det där var välbehövligt. Första gången jag testade på en chailatte! Garanterat så kommer jag att dricka det igen. Sjukt gott. Mitt sällskap var inte fel heller så eftermiddagen var top ten.
På agendan just nu står en kopp mynta te. Förfriskande gott.
Heltäckningsmattor i spets brukar inte vara min grej men idag har jag spanat in en apcool topp, helt i spets något åt färgen gold beige. Jag har svårt för spets "hela vägen" då jag tycker att det ger en överdriven känsla... Men den här tror jag lätt kan bli något för mig.

Har även testat alla mina bälten som jag köpte tidigare idag... Så nöjd va! Åh, ibland hittar man saker som stämmer överens med en själv till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0