Måndags tankar

God morgon. Då var det dags för vecka 4... Redan, det är helt sjukt. Idag är jag en tröttnos med träningsvärk men det får funka helt enkelt.
Idag så är planen att överleva en galet seg måndag så man får helt enkelt göra det bästa av situationen. En lite nedräkning mot hemgång. Sen blir det till och börja småpacka för jag insåg igår att jag har mer grejer än vad jag trodde att jag hade... Så mycket skit va. Crazy, blir nog några soppåsar som fylls. Gött och bli av med lite skit om man säger så... Bra och flytta ibland med andra ord.
Ser fram emot helgen även om jag vet att det kommer att bli katastrof-körigt och griniga miner hit och dit... Men det hör till på något sätt. Sen att jag kommer att vara en pank tjej när helgen är slut är en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0