Mönster

Jag har hittat ett mönster som bara är för härligt! Finns som både linne och klänning. Det farliga är att jag är sugen på båda två. Färgerna ihop är helt rätt tycker jag...
Annars så har jag upptäckt att jag dras mycket åt det beiga hållet, alla färger inom det området... Har blivit lite av min grej. Jag växlar i färger, från ljus till mörkt osv... Jag tror att färger som vi väljer att använda säger så mycket om oss som människor.
Linne 79 Kr.

Klänning 129 Kr.
Sen har jag en byxdress i samma mönster så jag får nog sansa mig i köpandet. Kan ju inte dölja att det drar lite i shopping-tarmen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Såg klänningen häromdagen! Tänk om man själv haft en kropp för den. :) Köp den, den är fruktansvärt snygg! Kram på dig

2011-01-14 @ 20:46:09
URL: http://njett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0