Tisdags tankar

Då var vi framme vid tisdagen... En sån där dag som bara finns för att förlänga veckan. Alla andra dagar har något vettigt syfte förutom tisdagen. Den bara är.
Idag är jag liiiteee mindre tröttnos men det håller fortfarande i sig... Jag har ont i käken igen. Vet inte om det är visdomständerna som spökar eller om det är något helt annat...? Kanske halsen, kanske en förkylning eller så har man bara sovit i en konstig position...?
Jag hatar att inte veta, jag vill ha ett svar så att jag kan bota. NU.
Jag har även lovat mig själv att börja med mera färg, bli lite festligare så här kommer mitt första försök.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt ball färginspiration!

2011-01-25 @ 13:23:37
Postat av: Kakis

Min mobil jobbar sig. Kommentaren var från mig.

PUSS!

2011-01-25 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0