Torsdags tankar

Då var det dags för lite torsdag. Kan behövas ibland. Till min stora förvåning så är jag inte dödstrött idag... Undrar vad det kan bero på? Kanske min nya positiva inställning. Jag hoppas.
Ute är det kallare, jag tror att vi börjar gå mot minusgrader igen. Det är ju mindre kul men vad ska man göra... Jag har iallafall köpt mig en ny dunjacka så det känns helt okej med lite kyla.
Ibland kan jag tycka att man kan känna på sig saker som kommer att hända. Ofta tycker jag att det är mindre positiva saker som man känner på sig. En lite lustig känsla som jag ogillar. Igår fick jag känna det på riktigt. Skumt. Men jag antar att man inte kan välja allt här i livet, vissa saker får man bara lära sig att leva med. Thats it.
Något som däremot gör mig glad är att jag har börjat att nyttja min garderob och alla mina kläder. Åh, lycka. Ett steg i rätt riktning och det är precis det som jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0