RYYYNKOOOR NEEEJ TAAACK

Jag har köpt mig en ny ögoncreme som jag ska utvärdera tänkte jag... Brukar aldrig använda ögoncreme men min kära mor gjorde mig påmind om att det kanske är dags nu... Är ju trots allt över 20 nu... FY FAN. För varje dag känns det som om man tappar något. Eller så är det kanske bara en dum känsla, jag vet inte. Jag vet bara att jag vill ha "det" fortfarande... Inte vill man tappa något. Sen så kan man ju inte tappa något som man inte har haft heller... Haha... Nu får det vara nog. Brutal sol här nere... Jag gömmer mig i lobbyn och snart blir det ett svalkande dopp. Heja 40 grader, eller inte.

Kommentarer
Postat av: Njett

Fungerar den? Behöver också en ögonkräm... för man är ju... precis som du skriver... inte 20 längre. ;)

2011-07-30 @ 10:02:06
URL: http://njett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0