Hej ONSDAG

Onsdag. Jag har promenixat. Det var lite kallare idag men solen lyser så det kan aldrig bli fel. Idag så har vi casual outfits på jobbet. Mycket bra men framför allt mycket skönt. Man drar bara på sig ett par jeans och man är ready to go.
Igår så gick jag 9546 steg. Jag är nöjd. Sen så vet jag inte vart man ska ligga på för att det ska anses vara "normalt" och att det inte ska klassas som att man går alldeles för få steg...
Nu till något helt annat. Ibland så tycker jag att min svenska är helt kass. Att jag inte riktigt får ihop grammatiken. Invandrar-genen hänger över mig. Jag borde plugga mer svenska.
Nu ska jag ta mig en kopp te och börja jobba. 

Kommentarer
Postat av: Kakis

Hej gumman! Nu är jag hemma.

10000 steg är bra att gå per dag har jag hört. Typ bra vardagsmotion. Duktig du är! Puss

2011-03-16 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0