Onsdagstajm

Idag är jag en tröttnos. Illamåendet finns kvar och även det onda i magen... Jag hoppas verkligen att det går över under dagen. Finns inget värre än och må illa.
Som vanligt tvingade jag mig själv till en morgonpromenix in till jobbet. Vid Centralstationen hade någon spårvagn pajat och allt stog stilla... HAHA. Då är det skönt att man valde promenixen. Äckelspårvagnar... Klibbiga har jag upplevt dom sista tiden eller så är det bara jag som svettas för mycket.
GE MIG MOTIVATION.
Jag skulle behöva en brottningsmatch känner jag. Vill så gärna ta ut lite ilska. Blir alltid så mycket piggare då. Åh, jag är sjuk i huvudet.


Jag vill vara Pocahontas i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0