Tisdags tankar.

Hej långtråkiga tisdag. Nu ska vi se hur det här går... Jag är tröttnos och jag sverttas. Jag hatar att svettas. Min dunjacka tar för tillfället livet av mig. Fast det kanske bara är ett "bra" tecken...?!? Varmare tider på g får vi hoppas...
Jag har iallafall bestämt mig för ett "köp-stopp" av onödiga tjejsaker fram tills nästa lön, dvs 25 mars. Det ska väl inte vara några problem tänker jag. Vi får väl se...
Tanken är att ju äldre man bli desto kortare hår ska man ha och desto mer pengar på kontot. Eller? I mitt fall växer håret och jag gillar att spendera. Illa.
Men det kan väl inte skada om man tittar lite...? Åh, jag suger.

Hur söt är inte toppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0