Tisdags tråååk...

Då var långa tisdagen här och helgen känns sååå långt borta... Det blev en promenix till jobbet idag också. Känns mycket bra, nu är man på g! Nu sitter jag här med en kopp te och försöker få mina byxor knäppta... Antingen så har jag gått upp i vikt något extremt eller så har jag en tendens att köpa lite för tajta kläder. Jag hoppas att det är det sistnämnda...
Känner även att jag skulle vilja ha nån typ av förändring nu, något nytt i livet men jag vet inte vad. Min motivation börjar sakta gå neråt när det kommer till vissa faktorer. Men man kanske bara är bortskämd, allt kan inte alltid vara på topp. I guess.

Kanske en klänning for the wedding?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0