LITE SMET KANSKE?

Ibland är man bara lycklig utan att veta varför, idag är en sådan dag. Livet är underbart och allt är på topp. Verkligen allt, skulle inte vilja förändra eller ändra på något.
Jag har insett att vissa saker, eller många saker ska vara på ett visst sätt. Även om jag kanske inte alltid skulle vilja ha det så, så får man leva med det. Jag har nu lärt mig att leva med det och resultatet är fantastiskt. Jag är lycklig.
Sen så har jag lärt mig en ännu viktigare läxa, att man inte kan förändra andra människor. Man kan inte och man ska inte förändra sättet som någon är på eller vilja att någon ska göra som man själv gör eller tänker.
Det har har gjort mig till en lugnare människa. TACK, det behövde jag.
Alla är som dem är och framför allt som dem vill. Sen så är jag fortfarande extremt emot svarsjuka samt avundsjuka som vissa människor inte kan kontrollera. Fy, finns inget värre än det...
MÄNNISKOR, KONTROLLERA ER!
Le åt varandra, finns inget bättre än och mötas av ett leende från en medmänniska på gatan.

Jag är bäst på pannkakor, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0