SUNSHINE

Vilken fantastisk sensommar dag vi har haft... Eller man kanske ska säga höstdag. Underbart i vilket fall! Solen låg på och stekte och jag passade på att spela lite fotboll med min bror. Vissa dagar är bara för sköna.
Ikväll ska jag på en bio-dejt så alldeles strax ska jag börja göra mig lite snygg. Kör nog på en klänning tror jag.
Igår så var jag ute och käkade och kikade på lite hockey. Då passade jag på att inviga min coola "Romarriket-inspirerade" klänning. Kände mig grymt snygg i den. Man behöver ha sånna dagar också. Lite boost sådär.
Här är den, alldeles lagom grå.



Ryggen är inte fel alls...

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin! Är det flätat tyg?

2011-09-25 @ 19:43:12
URL: http://Karinspenna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0