HEJ IGEN

Jag tror att det är dags igen. Det känns så iallafall. Jag gör ett försök och ser om jag kan behålla mitt intresse eller om det svalnar lika snabbt som sist.
Måste medge att jag aldrig har sett mig själv som en bra skrivare eller någon som skulle vara duktig på att uttrycka sig i text, MEN det kan ju ändå vara roligt för det.
 
Har spanat runt lite granna på kläder då jag är sugen på att uppdatera garderoben lite granna.
Den senaste tiden har det främst varit fokus på att ha på sig kjol och klänningar med ett par snygga strumpisar till MEN det börjar ju bli lite för kallt.
 
Röd kjol VILL jag ha MEN det kanske är för kallt? Eller, det var ju iofs 12 plus grader idag... Man är nog dum om man klär på sig allt för varmt alldeles för tidigt...
Den här damen vet hur man har på sig kjolen liksom... SNYGGT.
Jag har feta bekymmer med att jag kommer att slå till på den men däremot borde jag unna mig något som nedan, ett par byxor, JA!
Hur ball är det inte med blommor på byxorna... ÅH!
Dagens bekymmer, vad att göra. Angenämt eller ej, jag vet inte. Man kan inte veta allt. Ibland får man göra misstag, det är OK.
Båda plaggen finns att hitta på NELLY!
 
Jag ska svepa min kopp te och lägga mig en stund i soffan. Däckning se upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0