MINNEN TYP

Hemma hos mina föräldrar i Majorna. Det bästa stället på jorden. Det stället där jag mår som allra bäst. Där allting på något sätt ordnar sig även om jag ofta kan tycka att saker och ting verkar helt hopplösa.
 
Jag ser mig själv som en te-tjej men idag har jag sett över min vanor och gett mig på en kaffe-fika. 
Det resulterade i att jag smaskade i mig alldeles för mycket choklad och nu befinner jag mig i något slags komatillstånd. 
Bra med variation kan man tycka men jag tror ändå att jag kommer att hålla mig till te i fortsättningen.
 
Pröva gärna Sojamjölk till kaffet istället för vanlig komjölk, blir lite sötare och man slipper tänka på att sockra kaffet... 
 
Galna minnen när det gäller den här chokladen... Minns att vi barn fick den under kriget och att det var den bästa chokladen man hade smakat på. Idag hittade jag den på Lidl och kunde inte låta bli att köpa. 
Mamma blev lite ledsen och började tänka dumma tankar MEN jag bad henne ta ett provsmak och genast blev hon gladare. 
 
Att tvätta håret står på schemat, fatta vad drygt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0