VALET

Härlig helg, på det viset att tiden flyger. Jag gillar inte när tiden står stilla, i form av att man önskar att den kunde gå fortare...
Mycket softa för min del, sova av sig lite granna. Kan vara en fördel när man är ute efter att ha den häftigaste veckan man någonsin önskat ha.
 
Jag har spenderat lite tid på att spana runt på olika klänningar. Lite fast i det där träsket nu va... Vet inte om jag gillar det eller om jag bara lurar mig själv.
Som alltid så får tiden utvisa, den vet bäst. Något som jag vet bäst, det är att jag har fastnat för ryggen. Minst sagt.
 
 
Sen var det ju den där lilla detaljen med färg också... Aj då, det här kommer ta mig ett bra tag. MEN på något sätt så gillar jag det. Bajs, det är ju inte jag det!
 
NU är det dags för mig att slå en sjua och hoppa i säng. Det funkar, ojaaa...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0